דברו איתנו

כתבו לנו

לוגו ד״ר רייכנברג

דברו איתנו

כתבו לנו

מקצועיות של אורתודונט, נסיון, אדיבות בטכנולוגיה המתקדמת בעולם

תמצית השקפת עולמו המקצועית של ד"ר רייכנברג מסתכמת במקצועיות, בשירות האדיב ובקשר האישי עם המטופלים. למרות נסיונו הרבה ברפואת שיניים, ד"ר רייכנברג עוסק ביישור שיניים בלבד, תוך השקעה מתמדת בהשתלמויות ובהכשרת הצוות שלו, על -מנת להציע למטופלי המרפאה את הטיפול הטוב ביותר ובאווירה נעימה, ביתית ומשפחתית.

מקצועיות של אורתודונט,
נסיון, אדיבות
בטכנולוגיה המתקדמת בעולם

טיפול אורתודנטי יכול להיות מורכב או שגרתי ואורכו תלוי בפרמטרים רבים. ניתן בכל זאת להעריך כי רוב הטיפולים מסתיימים בטווח של 14-18 חודשים.

ד"ר רייכנברג עוסק בתחומים רבים באורתודונטיה בהם טיפול לילדים צעירים,מתבגרים ומבוגרים. בטיפולים מורכבים משולבים גם רופאי חניכיים רופאים משקמים וכירורגיים לפי צרכי הטיפול. תהליך יישור השיניים מבוצע בשתי השיטות האורתודונטיות המקובלות כיום: יישור בגשר ויישור ע"י פלטות שקופות – שיטת אינוויזליין המקורית מארה"ב.

במידה ורופא השיניים לא המליץ מוקדם יותר, מומלץ להגיע לבדיקה ראשונית ולייעוץ מגיל 8. ד"ר רייכנברג מטפל בכל הגילאים, מגיל 6 ועד גיל 80.

עיתוי הטיפול האורתודונטי נקבע לפי ליקוי הסגר וישנם הרבה שיקולים. לעיתים בילדים צעירים יש צורך בטיפול דחוף שאינו יכול להדחות עד להחלפת כל השיניים. במקרים אלו מבוצע טיפול על שיניים קבועות כשעדיין ישנן שיני חלב בפה.

בהחלט, ד"ר רייכנברג הוא אורתודונט מומחה, ותיק בוגר הדסה .

תזוזת שיניים בד"כ מלווה באי נוחות עד כאב קל בימים הראשונים הנובעים מתהליכים ביולוגיים המתרחשים עקב הפעלת הכוח. במידה והטיפול מבוצע בעזרת גשר יש תקופת הסתגלות של השפתיים למגע עם המתכת. בד"כ תופעות אלו מאפיינות את הימים הראשונים ולאחר מכן זה חולף. מנסיוננו בשיטת אינויזליין מטופלים מדווחים על הסתגלות קלה ומהירה יותר.

לכל אחד צורך טיפולי שונה אבל בהכללה שגרת הטיפול היא אחת לשישה שבועות.

לאחר שההורה נתן את הסכמתו לטיפול אין חובה להגיע, אבל ככל שההורה רוצה להיות מעורב בטיפול או במקרים בהם ההורה חש שהילד צריך את הליווי מומלץ להגיע, לפחות לחלק מהפגישות.

מחיר הטיפול נגזר מהיקף הטיפול ומורכבותו וטכניקת הטיפול. לאחר בדיקה קלינית ראשונית נוכל להעריך את טווח מחיר הטיפול. כמרפאת מומחים האמונה על רמת טיפול גבוהה המחירים במרפאה ממוצעים ומעלה.

במרפאתנו ישנם מומחים ברפואת שיניים בכל התחומים: מומחית ברפואת חניכיים (פריודונטיה), מומחית ברפואת ילדים (פדודונטיה), מומחה ברפואת הפה, כירורג, וטיפולי שרש.

כן ולא. ד"ר רייכנברג מבצע בדיקה קפדנית ולאחר מכן יוקדש לכם זמן לשיחת הסבר בה יענו שאלותיכם. הבדיקה עולה 150 ₪ ומתקזזת ממחיר הטיפול. לאחר הבדיקה במידה ונמליץ על טיפול נוכל לבצע סט צילומים מלא במכון הצילומים במרפאה, סריקה תלת מימדית ולאחר מכן תוכן לכם תכנית טיפולים אישית. כתובה ומפורטת ונזמינכם לשיחת הסבר.

הן בלתי נראות ממרחק של שיחה רגילה. רק כאשר מסתכלים במראה ממרחק קטן יותר ניתן להבחין בשולי הקשתית ובמתאר שלה.

משך הטיפול משתנה בהתאם לליקוי הסגר, למורכבות ולדרגת הקושי של הטיפול ונע בין מספר חודשים ועד לשנה וחצי – שנתיים למקרה ממוצע. יישור השיניים מבוצע בשיטה של אורתודונטיה מותאמת אישית המאפשר להזיז כל שן או קבוצת שיניים בנפרד.

אין מגבלות. בשונה מגשר בשיניים, קשתיות האינויזליין נשלפות מהפה, ולכן אין צורך להגביל אכילת מאכלים או חטיפים האהובים עליכם. חשוב להימנע בזמן הרכבת הקשתית ממאכלים מכתימים ומשתיית משקאות חמים מחשש לעיוות. ניתן להסיר את הקשתית בקלות ובמהירות לפני כל ארוחה, ובכך מתאפשר ניקוי יעיל שלה וצחצוח שיניים לאחר הארוחה בכדי לשמור על ריח פה רענן והיגיינת פה טובה. ניתן להנות מפעילות ספורטיבית עם הקשתיות.

בניגוד לשיטת הטיפול בגשר בה יכולים להיווצר קצוות חדים, הקשתיות השקופות חלקות ונעימות למגע. בשונה מגשר בשיניים בו מופעלים כוחות על כל השיניים שיכולים לגרום לכאב, הקשתיות מפעילות על כל שן או קבוצת שיניים מסוימת בדיוק את הכוח הרצוי בשלב המתאים של הטיפול. הקשתית הראשונה יכולה לכל היותר לגרום ללחץ, חוסר נוחות, להצטברות רוק ולקשיים בדיבור למשך מספר ימים – תופעות שייעלמו עם ההסתגלות.

בשיטת הטיפול בגשר מופעלים ברב המקרים כוחות על כל השיניים. באורתודונטיה מותאמת אישית בשיטת Invisalign קיים יתרון של טיפול יותר ממוקד, המאפשר טיפול ביעילות רבה, ולעיתים אף בחיסכון בזמן טיפול. חשוב להדגיש שאורתודנט מנוסה יכול לבצע יישור שיניים טוב במגוון רחב של מכשירים, אולם חווית הטיפול, משך הטיפול, הנוחות שלו מושפעים מסוג הטכנולוגיה.

מתעניינים בשיטה?
הזמינו עוד היום תור לייעוץ בטלפון 052-2167038
או באמצעות הטופס שלמטה

מכון צילומים
הצוות בפעולה

תפריט נגישות